Hey zusammen,
ich versuche gerade die von Logitech freigebende DLL anzusteuern. Leider bekomme ich immer als Rückgabewert "0".
Ich muss zugeben ich habe mich vorher noch nie mit DLL´s auseinander gesetzt aber irgendwann fängt man halt doch mal an.
Ich hätte nun erwartet das ein True zurück kommt, denn die Gaming Software von Logitech läuft und die Tastatur ist eingesteckt.
Zitat : Logitech SDK Dokument
Spoiler anzeigen
LogiLedInit
The LogiLedInit() function makes sure there isn’t already another instance running and then makes
necessary initializations. It saves the current lighting for all connected and supported devices.
This function will also stop any effect currently going on the connected devices.
bool LogiLedInit();
Return value
If the function succeeds, it returns true. Otherwise false.
If it returns false, means that the connection with Logitech Gaming Software is broken, make sure that it
is running.
Example
LogiLedInit();
LogiLedSetTargetDevice(LOGI_DEVICETYPE_RGB | LOGI_DEVICETYPE_MONOCHROME);
//From now on the calls to LED SDK will only affect RGB and MONOCHROME devices, PER_KEY
devices such as G910 will ignore this calls
LogiLedSetLighting(100,0,0);
…
LogiLedSetTargetDevice(LOGI_DEVICETYPE_PERKEY_RGB);
//Future calls will only affect per-key rgb devices such as G910.
LogiLedSetLightingForKeyWithKeyName(keyboardNames::ARROW_DOWN, 100, 0, 0);
LogiLedFlashLighting(50, 50, 50, 0, 300);
…
LogiLedSetTargetDevice(LOGI_DEVICETYPE_ALL);
//From now on we’ll affect all the connected devices
LogiLedSetLighting(50, 0, 0);
…
LogiLedShutDown();
Autoitcode
#include <MsgBoxConstants.au3>
#include <Array.au3>
#include <WinAPIError.au3>
#include-once
;~ Global Const $hLgLCD_DLLOpen = DllOpen(@ScriptDir & "\LogitechLedEnginesWrapper.dll")
Global Const $DLLOpen = DllOpen(@ScriptDir & "\LogitechLed.dll")
If @error Then Exit MsgBox(16,"","DLL kann nicht geladen werden! Programm wird beendet!")
MsgBox(0, "", DllCall($DLLOpen,"int","LogiLedInit"))
Alles anzeigen